da se nadovezem s potpitanjem, jeli moguce da je ova izjava dana po naredbi rona dennisa, da sebi stvori alibi za pustanje alonsa. tipa, nismo ga zeljeli pustiti, ali...One and only je napisao/la:Poštovani,
Evo da vas i ja malo peglam s člancima.
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 2317.shtml
Možete li ovo prokomentarisati? Dal je moguće da je Lewis toliko moćan unutar same momčadi da može davati ovakve izjave? Ipak je on dovoljno pametan momak da zna kolko smije i može, tako da ovu izjavu nipošto ne smatram slučajnom. Šta god ko mislio o Alonsu ipak je on dvostruki svjetski prvak i momčad ovo ne bi ni pod razno smjela dopustiti. Ispada na kraju da je Fernando ipak u jako nezavidno položaju u McLarenu. Molim vaš komentar?
Unaprijed hvala.
P&O - Rujan 2007
- Dnohla Vopi
- Postovi: 28
- Pridružen/a: 06 kol 2007, 12:21
bolje cevap u ruci nego posao u struci
pretpostavka je majka svih zajeba
pretpostavka je majka svih zajeba
- schuey
- Počasni član
- Postovi: 5088
- Pridružen/a: 12 ožu 2007, 11:34
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: odlazak Montezemola
- Lokacija: Kud Koji Mili Moji!!!
- Kontakt:
g.Jergović. ja bih se nadovezao na ovo pitanje pod I.dali ima mogućnosti da se kazni jedan od duela kubica massa jer su letjeli po staziu i oko njealain prost je napisao/la:redcode je napisao/la:Pozdrav gospodine Jergoviću....
Evo utrka još traje, zapravo upravo je završila, a ja sam toliko ljut da sam morao ovo napisati.
Ne mogu vjerovati da je ferrari u utrku startao na intermedia gumama. Tko je odgovoran za to. Predpostavljam da su imali krive informacije o vremenu ili su se možda kockali? A tako je očito bilo da kiša neće prestati.
Dali svaka momčad ima svog prognostičara i ako da tko je to u ferrariju?
Da su izašli na full wet gumama, s obzirom na sva izvrtanja i probleme koje su imali u mclarenu, ferrari je trebao biti 1-2 u utrci.
Kroz cijelu ovu zezonu provlače se sitne pogreške u ferrariju koje su ih sigurno koštale naslova. Ovo je prelilo čašu.
Još jedno pitanje.
Zbog čega je massa toliko loš po kiši? Pa ipak je u ferrariju. Vidimo da kimi vozi sasvim solidno.
Možete li to prokomentirati.....
....unaprijed hvala......
Molim da dodate komentaru i pretjecanje Kubice u zadnjem krugu. Koliko god Massa bil loš, meni osobno je ovo bil potez koji bi kandidiral za potez koji bi kandidiral za pretjecanje sezone, barem.
IIkako vam se čini suđenje ove godine?po meni kubica nije trebao bit kažnjen
meni osobno suđenje stagnira godinama,pa nekad kazne nekog a drugog ne. nisamvidio reprizu sudara na utrci al u dva slična sudara jednog vozača kazne a drugog ne,govorim o sudarima alonso hamilton.
još bih se nadovezao na komentar o vettelu. mislim da neće u velikoj mjeri utjecat na njega,sudar je sudar,i to još kao početnik,niko mu ne može previše zamjerit. to bih paralelno povezao sa kimijevim počecima i probnom vozačkom na nekoliko utrka(ne sjećam se broja),tad pod ogromnim pritiskom u sauberu u rookie sezoni sudjelova je u nekoliko kompliciranih radnji i sudara,od kojih je za jedan bio direktno kriv. no to ga nije poljuljalo a fia mu je svejedno dala vozačku za stalno.
unaprijed hvala na odgovoru
Zadnja izmjena: schuey, dana/u 30 ruj 2007, 16:20, ukupno mijenjano 1 put.
Ukoliko ste bannani,opomenuti ili Vam je post izbrisan,prekršili ste (najmanje) jedno od ovih pravila ponašanja!
-
- Postovi: 16
- Pridružen/a: 22 lip 2007, 00:58
-
- Postovi: 8
- Pridružen/a: 20 lip 2007, 14:43
Kako objasnjavate ovo?!!!ThunderBoy!!! je napisao/la:Ako smijem, povući ću jednu paralelu. Prošle sezone u Monacu Michael je od iste ti FIA kaznjen u Monacu jer je izgubio kontrolu nad bolidom. Ovo izgubio kontrolu kažem, jer mu je drugo nemoguće dokazati. Međutim FIA je na temelju indicija ga na toj stazi kaznila drakonskom kaznom, a svjetski, posebno britanski tisak brujao je mjesecima poslje, pa bruji i sada, a brujat ce i uvijek o tom nesportskom i prljavom potezu. Broj F1Racinga imao je ogroman naslov na naslovnoj stranici: "Michael, šuti i vozi!"Mladen Jergović je napisao/la:Čije profesionalnosti?!!!ThunderBoy!!! je napisao/la: Mislim da ste krivo shvatili kritiku, ne radi se o subjektivnosti nego (u ovom slucaju) u nedostatku profesionalnosti. No, dobro, nije na moju savjest.
S druge strane, imamo tim čiji su visoko rangirani uposlenici došli u posjed tuđih podataka na nelegalan i nesportski način, gdje je postojao lanac raspodjele tih podataka, etc... To je samo po sebi kriminalna radnja, a za ostatak o njihovoj primjeni etc ste već pročitali moje mišljenje. Pitam se hoće li ikoji britanski list, pa i svjetski na naslovnici imati: "McLaren, šuti i natječi se" ili nešto slično?
-
- Postovi: 4
- Pridružen/a: 23 lip 2007, 21:35
Gospon Mladen, 2 pitanja
1. Kako komentirate kvalitetu prijenosa VN Japana. Meni se cinila katastrofalna.
2. Ovo je nevezano za f1 (ne morate odgovoriti ako je previse offtopic). S obzirom da ste posjetili masu f1 gradova i vjerovatno uhvatili malo vremena za obici ih, mozete li preporuciti poneki koji bi bio odlican za posjetiti cisto turisticki. Pitam posebno za one egzoticnije: Bahrein, Sepang, Shangai itd
hvala unaprijed
1. Kako komentirate kvalitetu prijenosa VN Japana. Meni se cinila katastrofalna.
2. Ovo je nevezano za f1 (ne morate odgovoriti ako je previse offtopic). S obzirom da ste posjetili masu f1 gradova i vjerovatno uhvatili malo vremena za obici ih, mozete li preporuciti poneki koji bi bio odlican za posjetiti cisto turisticki. Pitam posebno za one egzoticnije: Bahrein, Sepang, Shangai itd
hvala unaprijed
- ferrari-fan
- Rezervni vozač
- Postovi: 352
- Pridružen/a: 05 ruj 2007, 14:13
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: ferrari
- pedro3
- Postovi: 25
- Pridružen/a: 19 lip 2007, 16:43
- Navijam za: Nikoga
- Lokacija: Sesvete
Gospodine Jergovicu, mozete li malo prokomentirati najbrze krugove i dati neki zakljucak iz toga? Nakon Nurburgringa izgledalo je kao da jos uvijek vrijedi ono da kad padne kisa smanjuju se razlike medju bolidima i dolazi vise do izrazaja vozacka sposobnost, pogotovo ove sezone dok svi imaju iste gume. No, na ovoj utrci svega trojica vozaca su imala drasticno bolje vrijeme u najbrzem krugu od svojih timskih kolega- Ralf Schumacher, Webber te Vettel. Po ovome ispada da je Hamilton barem jednako dobar kao recimo Alonso,tj. i bolji premda je tesko suditi na osnovu jedne utrke, dok je Raikkonen bio u najbrzem krugu cak sporiji od Masse. Da li Kimi nije vozac koji u ovim uvjetima posebno odskace? Da li se meni cini ili u f1 nema vise pravih kisnih vozaca kao sto je bio recimo Michael Schumacher? Je li po vama po kisi bolji Button ili Rubens jer se cesto istice da zbog svog stila voznje Button je kao po kisi dobar dok je Rubens danas uspio odvoziti puno brzi krug, a i nekad je upravo Rubens bio poznat kao jako brz po kisi? Da li milsite da bi Michael Schumacher na Kimijevom ili Massinom mjestu, bez obzira na probleme s gumama sa pocetka uspio proci cak i do prve pozicije? Moje skromno misljenje je da bi i da bi to bila jos jedna njegova velicanstvena voznja po kisi.
"I admire Michael immensely.Earlier his style tended to be mathematical, very calculated, like a machine. Now it is all so flowing and quite natural. Only one other has ever driven like this: Ayrton Senna, during his very best time." - Jean Alesi
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Nemojte se ljutiti, ali o Bourdaisu smo imali odgovore bar u dva navrata do sada, negdje tamo kad je potpisao za Toro Rosso za 2008. Da bismo uštedjeli nešto vremena, molim vas da pogledate ranije mjesece.zborzic@htnet-dsl je napisao/la:Mladene bili nam mogli ukratko reci nesto o Sebastienu Bourrdaisu.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
GPDA (Grand Prix Drivers Association)je udruženje F1 vozača koje je originalno osnovano 1961. i od tada djeluje s razdobljima većeg i manjeg intenziteta. Trenutno je dosta aktivno. Udruženje vode tri vozača (direktori) koje sami vozači odaberu. Uglavnom se radi o dva iskusnija vozača i jednom mlađem. Trenutno je gazda Ralf Schumacher, a preostala dva direktora su Mark Webber i Fernando Alonso. GPDA nema prevelike izvršne ovlasti, ali njihova je mišljenja FIA dužna barem razmatrati. Direktor utrka Charlie Whiting je FIA-in čovjek koji s njima najviše komunicira, premda se u posljednjoj godini protiv GPDA i njihovog jogunjenja protiv nekih FIA-nih regula vrlo kritički oglasio (neizostavno) i Max Mosley.rnrboi je napisao/la:Mladene čitam sad ove vijesti sa stranice oko ulaska u boks na Fuiju, pa vidim spominje se UdrugaGrand Prix Vozača. Pa ma zanima znate li vi o čemu se u toj udruzi raspravlja, koje oni imaju ovlasti, i jesu li ovi vozači koji su na čelu udruge tu samo slučajnim odabirom, ili su odabrani zbog nekih vrlina, iskustva? Općenito o toj udruzi ako možete odgovoriti.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Ne čitam hrvatsko izdanje tog časopisa, ali moguće je da me Goran smatra bivšim prijateljem. Ljude kojima ste ostali dužni novce, pa se onda pravite blesavi, najbolje je proglasiti bivšima.-Briatore- je napisao/la:Mladene, da li ste vi navedeni "bivši prijatelj" kojeg Dijaković spominje u svojoj kolumni u zadnjem F1 Racingu?
I još jedno. Koji bi opravdan razlog mogao postojati da na Fuji-ju boks stave nasred startno-ciljne ravnine, a ne na samom početku. Meni se to (kao, vjerujem i mnogima) čini prilično opasno.
Što se Fujija tiče, vjerojatno se radi o nekakvoj logici Herrmana Tilkea, baziranoj na originalnoj konfiguraciji staze.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Nema frke, to znam na pamet.os-ferrari je napisao/la:postovani g. jergovicu,
znate li mozda koliko je vozaca (i tko su oni) osvojilo naslove svjetskoga prvaka u svojoj prvoj sezoni za neku momcad nakon sto su presli iz neke druge?
ako ce vam odgovor oduzeti previse vremena, bio bih vam zahvalan kada biste me uputili na neku stranicu za statistiku F1...
unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.
1954. Juan Manuel Fangio (Mercedes iz Maseratija)
1956. Juan Manuel Fangio (Ferrari iz Mercedesa)
1957. Juan Manuel Fangio (Maserati iz Ferrarija)
1974. Emerson Fittipaldi (McLaren iz Lotusa)
1976. James Hunt (McLaren iz Hesketha)
1979. Jody Scheckter (Ferrari iz Wolfa)
1982. Keijo Rosberg (Williams iz Fittipaldija)
1988. Ayrton Senna (McLaren iz Lotusa)
1993. Alain Prost (Williams iz godine pauze)
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Zato jer nema puno drugih izbora, a i Fisichella je super frend s Mattom Bishopom, novim PR čovjekom McLarena, koji je već, kako čujem, počeo lobiranje kod Dennisa. Nadam se neuspješno.Buxer je napisao/la:Evo da doprinesem:os-ferrari je napisao/la:postovani g. jergovicu,
znate li mozda koliko je vozaca (i tko su oni) osvojilo naslove svjetskoga prvaka u svojoj prvoj sezoni za neku momcad nakon sto su presli iz neke druge?
ako ce vam odgovor oduzeti previse vremena, bio bih vam zahvalan kada biste me uputili na neku stranicu za statistiku F1...
unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.
http://f1-facts.com/
I sad pitanje, zašto bi McLaren uzeo Fisica, vaše mišljenje me zanima jer ste naveli par postova prije kombinaciju Hamilton-Fisico?
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Vi ste u pravu; ja bih puno radije izabrao Ralfa od ove dvojice. Ali, vidi prethodni odgovor.goran007 je napisao/la:Mladene,Buxer mi je uzeo pitanje iz usta,al onda cu ja svoje samo malo prosirite,a vi mozete odgovoriti samo kod njega...naime,zanima me koje to prednosti ima Fisico u odnosu na Ralfa...on mi je pao na pamet jer osobno smatram da je bolji,marketinski bi mozda zbog prezimena mogao biti isplativiji,Svabo je ko i Mercedes...vjerojatno,i jedan i drugi bi taj poziv objerucke prihvatili i ne pitali za novac
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Ispričavam se što nisam mogao odgovoriti ranije. Pretpostavljam da je sada irelevantno.DTF je napisao/la:Par pitanja vezana uz kvalifikacije. Što mislite o količini goriva u prva 4 auta na startu. Što se dogodilo s autom Kubice(probudio sam se baš na početku Q3 tako da neznam ako mu se nešto prije toga dogodilos autom).
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
I vama se ispričavam. Imao sam mali trelekomunikacijski kolaps u subotu, pa nisam mogao online. Nastojat ću ubuduće biti dostupan nakon kvalifikacija, sad kad sam platio račune. (Zezam se.)Dnohla Vopi je napisao/la:evo, ako bi mogao jedan opceniti komentar kvalifikacija + malo ne toliko ocitih bits and pieces da nam zacinite iscekivanje utrke
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Ekipe imaju po nekoliko izvora meteoroloških informacija. U Evropi one najbolje imaju čak i helikoptere koji kruže uokolo staze i gledaju kakvo vrijeme dolazi.Fox je napisao/la:Molim vas za jedan odgovor što se tiče vremenske prognoze . Gdje momčadi gledaju i prate kakve će bit vremenske prilike ( u nekom intervju sam čitao da neke web stranice prate , ako znate koje ?) ..Gdje vi osobno gledate kad vas zanima da li će bit kiše ili ne ? I šta se očekuje sutra - odnosno koliko se točno može predvidjet da li će u tome periodu eventualno padat ?
I još jedno ću dodat pitanjce - mislite da Honda konačno može utrku kako spada odvozit i potvrdit ovaj dobar posao sa kvalifikacija ?
Hvala Vam puno
Ja osobno pogledam prognozu na autosport.com siteu, plus obično pogledam i na windsurferski site windguru.cz, koji je čudesno precizan, jasno ukoliko je staza negdje blizu morske obale.
U Fujiju o ovo doba godine vrlo često kiši. Pretpostavljam da je viećina ekipa imale dostupne dosta precizne informacije. Autosport.com je najavljivao kišu u nedjelju još od početka prošlog tjedna.
Što se Honde tiče, vidjeli ste utrku.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Naravno, i vama isprika za kašnjenje (vidi neke prethodne odgovore). Jako mi je krivo što nisam mogao biti online u subotu.tvojnov2 je napisao/la:Mladene jel honda nešto radila na bolidu ili je 6.pozicija buttona čisto njegova zasluga.Jel njegov stil vožnje pogodniji za kišne uvjete na stazi.
Još jedno pitanje ako padne kiša sutra kako ocekujete poredak nakon prvog zavoja?Znamo da je alonso dobar u na kiši pa jel se može očekivati da bude ispred hamiltona?Ferrari također dobro starta pa šta od njih očekujete?
Hvala na strpljenju
Buttonova startna pozicija isključivo je njegova zasluga. On je vozač čiji stil vožnje (vrlo mekan i fin) izrazito ˝voli˝ kišu. Naravno, u utrci niti to nije blo dovoljno.
-
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 13 ruj 2007, 10:46
Mladen Jergović je napisao/la:Zato jer nema puno drugih izbora, a i Fisichella je super frend s Mattom Bishopom, novim PR čovjekom McLarena, koji je već, kako čujem, počeo lobiranje kod Dennisa. Nadam se neuspješno.Buxer je napisao/la:Evo da doprinesem:os-ferrari je napisao/la:postovani g. jergovicu,
znate li mozda koliko je vozaca (i tko su oni) osvojilo naslove svjetskoga prvaka u svojoj prvoj sezoni za neku momcad nakon sto su presli iz neke druge?
ako ce vam odgovor oduzeti previse vremena, bio bih vam zahvalan kada biste me uputili na neku stranicu za statistiku F1...
unaprijed se zahvaljujem na odgovoru.
http://f1-facts.com/
I sad pitanje, zašto bi McLaren uzeo Fisica, vaše mišljenje me zanima jer ste naveli par postova prije kombinaciju Hamilton-Fisico?
Mladene, stvarno mislim da gubite na kredibilitetu iskazom da ce Fisichella preci u McLaren. Pored de la Rose i Paffeta uzeti losijeg vozaca?
Druga stvar, od Alonza u Ferrariju 2008 nema nista sto je i sam Jean Todt potvrdio. Plus nema nikakve logike napustati McLaren zato sto ne moze da dobije no1 status, misli da ce ga dobiti u Ferrariju pored vec ustimanog Raikkonena.
Jos jedna stvarcica ovako zajedno, vaseg kolegu uvazenog Petera Windsora dobro deru na Autosport forumu.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Čini vam se dobro. Pretpostavljam da su to nekakve njegove psihološke igre. Svi vozači to rade, neki bolje neki lošije. Neki skrivenije, neki otvorenije. Formula 1 je vrlo individualni sport u kojem je svatko svakome vuk. Osobito nakon ovih događanja nakon Mađarske i, čini mi se, Belgije.Nigel Mansell je napisao/la:Mladene kako ocjenjujete zadnji istup Hamiltona sa obzirom na stanje u momčadi i Alonsa? Osobno nemam ništa protiv toga dečka ali čini mi se da je malo previše izigravao žrtvu kao u Mađarskoj, čini mi se da je počeo raditi pritisak na Alonsa da ode iz momčadi.
Nisam suguran da Hamilton izigrava žrtvu. On jednostavno više ne osjeća da mora skrivati kako ne želi Alonsa u ekipi. Čovjek nije u lošoj poziciji za tako nešto.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Rekao sam u Studiju F1 da ovaj prijenos nije radio Ecclestoneov FOM, nego japanska Fuji TV kompanija. Oni su uvijek bili loši.Nedja je napisao/la:Mladene, ko je odgovoran za ove odabir scena koje ce se snimati i pushtati??? PIshem vam dok se vozi pod safety car-om i pizdim jer mi nije jasno shta se desilo sa Alonsom, isto josh par udesa nismo videli od pochetka??? Jeste li taj posao pre vi obavljali? OVe godine mislim da nikada nije pravljeno vishe greshaka oko odabira scena, znachi juche smo dok je Hamilton osvajao pol poziciju gledali Batona, pa da li to ima smisla???
FOM je ove godine odradio sve prijenose, osim Monaka, Njemačke, Japana, i još nas čeka Brazil.
Posve se slažem da je ovaj prijenos iz Japan bio očajan. Da, ja sam radio taj posao u FOM-u, u vrijeme digitalnih F1 prijenosa.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Ne znam jeste li gledali Studio F1. Ferrariji su 2001. pomeli utrku u Maleziji, koja je počela puno jačom kišom nego ova u Fujiju, na intermedijalnim gumama. Imali su tada puno informacija od Bridgestonea o tim gumama i njihovom ponašanju u svim mogućim mokrim uvjetima.redcode je napisao/la:Pozdrav gospodine Jergoviću....
Evo utrka još traje, zapravo upravo je završila, a ja sam toliko ljut da sam morao ovo napisati.
Ne mogu vjerovati da je ferrari u utrku startao na intermedia gumama. Tko je odgovoran za to. Predpostavljam da su imali krive informacije o vremenu ili su se možda kockali? A tako je očito bilo da kiša neće prestati.
Dali svaka momčad ima svog prognostičara i ako da tko je to u ferrariju?
Da su izašli na full wet gumama, s obzirom na sva izvrtanja i probleme koje su imali u mclarenu, ferrari je trebao biti 1-2 u utrci.
Kroz cijelu ovu zezonu provlače se sitne pogreške u ferrariju koje su ih sigurno koštale naslova. Ovo je prelilo čašu.
Još jedno pitanje.
Zbog čega je massa toliko loš po kiši? Pa ipak je u ferrariju. Vidimo da kimi vozi sasvim solidno.
Možete li to prokomentirati.....
....unaprijed hvala......
Pretpostavljam da su slične informacije (i sjećanje na 2001.) imali i sada. Oni su u ovoj utrci morali ići na sve ili ništa, jer ih je jedino vadila 1-2 pobjeda (s Kimijem na prvom mjestu). Njihove su informacije bile da bi kiša mogla biti nešto slabija nekoliko krugova nakon starta utrke. Jučer su u kvalifikacijama svi vozili na intermedialnim gumama, i vozilo se minutu 25 sekundi. Danas je najbrži utrke bio minutu 28. Da se staza stvarno samo malo osušila, Ferrariji bi bili drastično brži od svih ostalih.
Ali, kiša je počela malo jače padati u tim prvim krugovima.
Plus, komunikacija FIA-e da svi moraju startati na full kišnim gumama nekako nije došla do Ferrarija, i onda ih je FIA na to primorala. Dakle, oni su morali mijenjati te gume. Da nije bilo te FIA-ine odluke, možda bi Räikkönen i(li) Massa čak i pokušali nastaviti na intermedijalnim gumama, i možda uopće ne bi išli loše.
Bio sam 2001. u Maleziji i bilo mi je potpuno nevjerojatno kako su M Schumacher i Barrichello bili brzi na intermedijalnim gumama po potpunoj poplavi.
Kako je rekao Kimi, Ferrarije je ubilo primoravanje FIA-e da moraju odmah mijenjati gume (a ne nužno činjenica da su startali na ˝krivim˝ gumama, i tu su izgubili vrijeme. Sve ovo nije možda bilo odmah jasno u toku utrke.
- redcode
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 15 srp 2007, 18:29
- Navijam za: Nikoga
Znaći imali su krive informacije o promjeni vremena. Da su imali informacije da če pljuštati kroz gotovo cijelu utrku sigurno ne bi bili na intermedia gumama. E to su sitne greške o kojima sam govorio i koje su ih spriječile da se nekako ipak dočepaju naslova.Mladen Jergović je napisao/la:Ne znam jeste li gledali Studio F1. Ferrariji su 2001. pomeli utrku u Maleziji, koja je počela puno jačom kišom nego ova u Fujiju, na intermedijalnim gumama. Imali su tada puno informacija od Bridgestonea o tim gumama i njihovom ponašanju u svim mogućim mokrim uvjetima.redcode je napisao/la:Pozdrav gospodine Jergoviću....
Evo utrka još traje, zapravo upravo je završila, a ja sam toliko ljut da sam morao ovo napisati.
Ne mogu vjerovati da je ferrari u utrku startao na intermedia gumama. Tko je odgovoran za to. Predpostavljam da su imali krive informacije o vremenu ili su se možda kockali? A tako je očito bilo da kiša neće prestati.
Dali svaka momčad ima svog prognostičara i ako da tko je to u ferrariju?
Da su izašli na full wet gumama, s obzirom na sva izvrtanja i probleme koje su imali u mclarenu, ferrari je trebao biti 1-2 u utrci.
Kroz cijelu ovu zezonu provlače se sitne pogreške u ferrariju koje su ih sigurno koštale naslova. Ovo je prelilo čašu.
Još jedno pitanje.
Zbog čega je massa toliko loš po kiši? Pa ipak je u ferrariju. Vidimo da kimi vozi sasvim solidno.
Možete li to prokomentirati.....
....unaprijed hvala......
Pretpostavljam da su slične informacije (i sjećanje na 2001.) imali i sada. Oni su u ovoj utrci morali ići na sve ili ništa, jer ih je jedino vadila 1-2 pobjeda (s Kimijem na prvom mjestu). Njihove su informacije bile da bi kiša mogla biti nešto slabija nekoliko krugova nakon starta utrke. Jučer su u kvalifikacijama svi vozili na intermedialnim gumama, i vozilo se minutu 25 sekundi. Danas je najbrži utrke bio minutu 28. Da se staza stvarno samo malo osušila, Ferrariji bi bili drastično brži od svih ostalih.
Ali, kiša je počela malo jače padati u tim prvim krugovima.
Plus, komunikacija FIA-e da svi moraju startati na full kišnim gumama nekako nije došla do Ferrarija, i onda ih je FIA na to primorala. Dakle, oni su morali mijenjati te gume. Da nije bilo te FIA-ine odluke, možda bi Räikkönen i(li) Massa čak i pokušali nastaviti na intermedijalnim gumama, i možda uopće ne bi išli loše.
Bio sam 2001. u Maleziji i bilo mi je potpuno nevjerojatno kako su M Schumacher i Barrichello bili brzi na intermedijalnim gumama po potpunoj poplavi.
Kako je rekao Kimi, Ferrarije je ubilo primoravanje FIA-e da moraju odmah mijenjati gume (a ne nužno činjenica da su startali na ˝krivim˝ gumama, i tu su izgubili vrijeme. Sve ovo nije možda bilo odmah jasno u toku utrke.
Možete li samo još prokomentirati lošeg massu po kiši, osim naravno u zadnjem krugu?
Hvala.
-
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 08 ožu 2007, 00:25
- Navijam za: Nikoga
- Lokacija: ck
pozdrav gosp. Jergoviću! Zanima me koliko znači ovaj osvojeni jedan bod spykeru kao momčadi, u financijskom smislu a i općenito... kamo će po vašem mišljenju liuzzi iduće sezone? od kako vi niste u ekipi hrvatskog izdanja f1 racinga ne kupujem ga, ali kupio sam danas broj jer me zanimao mladi vozač Matija Momčilović koji je spomenut na forumu a vi ste rekli da vam nije poznato ime ni to da ga red bull uzima pod svoje "krilo". Zanima me dali ste znali da bolid red bull racinga dolazi na grobnik, jer bio je. bolid formule 1 na grobniku prije nekoliko dana, a ja to propustio...