Pozdrav g. Jergoviću!Mladen Jergović je napisao/la:Zaboravio sam ovo za Massu.redcode je napisao/la:Pozdrav gospodine Jergoviću....
Evo utrka još traje, zapravo upravo je završila, a ja sam toliko ljut da sam morao ovo napisati.
Ne mogu vjerovati da je ferrari u utrku startao na intermedia gumama. Tko je odgovoran za to. Predpostavljam da su imali krive informacije o vremenu ili su se možda kockali? A tako je očito bilo da kiša neće prestati.
Dali svaka momčad ima svog prognostičara i ako da tko je to u ferrariju?
Da su izašli na full wet gumama, s obzirom na sva izvrtanja i probleme koje su imali u mclarenu, ferrari je trebao biti 1-2 u utrci.
Kroz cijelu ovu zezonu provlače se sitne pogreške u ferrariju koje su ih sigurno koštale naslova. Ovo je prelilo čašu.
Još jedno pitanje.
Zbog čega je massa toliko loš po kiši? Pa ipak je u ferrariju. Vidimo da kimi vozi sasvim solidno.
Možete li to prokomentirati.....
....unaprijed hvala......
Massa je loš(iji) po kiši zato jer su po kiši jako dobri samo najnajnajbolji vozači. Kiša je nekakav krajnji katalizator. (Ali, treba se reći da Massa danas ipak nije bio tako strašno loš kao obično po kiši.)
Bit ću se slobodan samo malo nadovezati na ovo gore:
Dakle u današnje vrijeme u F1 jednostavno više nema vozača koji bi konstantno bio sposoban čistom vožnjom (bez potpunog kaosa na stazi koji bi mu slučajno išao u prilog) startati odnekud otraga i odvoziti savršenu mokru utrku s krugovima bržim i po nekoliko sekundi od konkurencije, tijekom utrke preteći desetak - petnaest bolida u uvjetima niske do nikakve vidljivosti, te pri tome odavati dojam kao da vozi po suhome, dok svi ostali izgledaju kao da se dave u vodi do grla.
Ono što je početkom sedamdesetih bio Pedro Rodrigez, osamdesetih i početkom devedesetih Ayrton Senna, te do kraja prošle sezone Michael Schumacher na stazama formule 1 više ne postoji (naravno, nije isključeno da će se u budućnosti ponovno pojaviti jedan, ili više vozača takve klase). Spomenut će možda netko kao protuargument Alonsovu vožnju na prošlosezonskoj VN Mađarske, ali ja sam uvjeren da je to bila samo jedna lasta koja u Asturijančevu slučaju definitivno nije činila proljeće. Gledajući današnju utrku vidio sam točno ono što sam gore naveo: Raikkonen uzevši u obzir početni hendikep s izmjenom guma dobar, ali sve se svelo na potez, ili dva, a nikako ne na konstantnu brzinu koju bi, recimo da svi tako mislimo, jedan takav vozač, pa i po kiši, trebao imati.
Alonso je, s druge strane, očito itekako precijenio svoje mogućnosti, kroz utrku više puta gadno griješio i na kraju završio u zidu.
Masse je po stazi, a pogotovo izvan nje bilo u svakom trenutku (i u gotovo svakom kadru), ali, završni dvoboj (crknut ću ako ovo ne napišem) može mu samo služiti na čast i valjda je bar na trenutak utišao njegove najglasnije kritičare.
Hamiltonu je sve glatko išlo dok je bio u vodstvu (gdje je i proboravio veći dio utrke) odakle je zbog bolje vidljivosti u onakvim uvjetima "život" puno podnošljiviji. Međutim, nakon prvih ulazaka u boks, kad je zapao u gužvu i uvjeti više nisu bili "idealni" pored njega je prošao tko god se sjetio.
Da me se krivo ne shvati: svi su oni (mislim pri tome i na sve ostale vozače koji su startali) odlično odvozili utrku, jer trebalo je ohoho hrabrosti po onakvom potopu uopće biti ondje, ali sve sam više neizbrisivog dojma da nijedan od sadašnjih vozača nema "ono nešto" što bi ga učinilo legitmnim nasljednikom gore navedene trojice "kišnih ljudi" iz svijetle prošlosti najdražeg nam sporta.
Eto, ovo je moj sud o ovosezonskom rasporedu snaga u kišnim uvjetima, pa bih molio vaš komentar.
Hvala