P&O - Prosinac 2007
- shrkec
- Rezervni vozač
- Postovi: 540
- Pridružen/a: 26 lis 2007, 08:27
- Navijam za: Nikoga
- Lokacija: Hrv.Zagorje.
- Kontakt:
P&O - Prosinac 2007
G. Jergović-
Zanima me vaše mišljenje o tome čija je staza Belgija? mislim na ferrari ili mcm.
Zanima me vaše mišljenje o tome čija je staza Belgija? mislim na ferrari ili mcm.
- raikkonen
- Postovi: 38
- Pridružen/a: 22 kol 2005, 21:58
Da ali u Jerezu je testiran ja mislim low downforce setup iz monze kako bi se timulirala aerodinamika za 2009 koja bi trebala imat manje downforcea. Ispravite me ako nisam u pravu.Mladen Jergović je napisao/la:Pa evo, sad su ova testiranja u Jerezu pokazala da razlika nije, kao što se smatralo, negdje oko 2 sekunde po krugu (kao što je Jerez), nego samo oko 0.6 sekundi.shrkec je napisao/la:G. Jergoviću.
Mene zanima kolka je to razlika ( po mogučnosti u postocima) s vožnjom na slick gumama s odnosom na jednake vremenske uvjete?
McLaren
- The Greatest
- Profesionalni vozač
- Postovi: 907
- Pridružen/a: 30 kol 2007, 19:07
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: Ferrari i Alonsa
- Lokacija: Gunja
Mladene skoro sam malo pretraživao internet i naišao sam na jedan članak od Nigela Roebucka ili Adama Coopera(nemojte me držati za riječ) u kojem govori o budućnosti Alonsa. Naime, on uspoređuje Schumachera i Sennu sa Alonsom. Spominje timove za koje bi Alonso mogao voziti u 2008. Također govori da bi Alonso imao problema sa Webberom u Red Bullu, jer je Webber jednako brz i jednako dobar vozač. Isto kaže za Hondu i Buttona. Međutim, razlog zašto pišem ovo pitanje je jer je taj autor napisao da je Alonso fantastičan vozač, ali mu fali brzine. Govori da je Schumacher puno brži od Alonsa. Sjećam se jednog vašeg posta gdje govorite da je Alonso brži od Schumachera, ali da je Schumacher bolji. Isti taj autor govori da je Hamilton brži i od Senne i Schumachera i Alonsa, te da Hamilton ne bi imao problema kada bi bio sa Buttonom ili Webberom. Molim komentar ako je moguće.
Avanti FER, Avanti!!!
- McLewis
- Veteran
- Postovi: 3123
- Pridružen/a: 29 svi 2007, 21:02
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: McLaren i Mercedes
- Lokacija: ispred monitora
- montella
- Postovi: 114
- Pridružen/a: 15 stu 2007, 14:14
Evo moje prvo pitanje, moram priznati da nisam pročitao sve odgovore od svih mjeseci, ali pročitao sam dosta i na ovo nisam naišao. Ako je već bilo, nek neka dobra duša linka na odgovor.
Dakle, moje je pitanje kako je moguće da ne postoji snimka Alonsovog izljetanja na VN Japana i kako je moguće da nitko od sudaca nije primjetio vožnju Hamiltona iza SCa pri nesreći Webbera i Vettela na toj istoj utrci sve dok netko iz publike nije postavio svoj filmić na youtube. Pogotovo kad na stranici FIA-e ima članak s ovom slikom i slijedećim tekstom;
The layout of the room is reminiscent of mission control, as seen on TV during shuttle launches. Three rows of desks face forward, looking at a bank of 54 televisions. Each shows a different section of track, making it virtually impossible for the FIA delegates to miss an on-track incident – and even if they don’t see something clearly there is always the instantaneous replay button to take away any doubt.
As well as these trackside images, race control has numerous pitlane cameras, pitlane speed limit alarms and grid position sensors. On the back wall there are nine maps of the circuit, each showing a different section of infrastructure: tunnels, bridges, access roads and the like.
tu je cijeli članak; http://www.fia.com/automotive/issue2/sp ... icle2.html
Na ove 54 kamere koje nadgleda 23 čovjeka još bi dodao i 44 kamere na bolidima, čini mi se da svaki bolid po pravilinku mora imati jednu onborad kameru i jednu po izboru. A onboard kamera je stalno uključna i stalo je prate na pit wallu svake momčadi, zar ne?
I mi i dalje ne možemo vidjeti snimku Alonsovog izljetanja u cijelosti ili npr Vettelovo onborad kameru pri sudaru s Webberom (ili Webberovu).
Kako je to moguće?
Dakle, moje je pitanje kako je moguće da ne postoji snimka Alonsovog izljetanja na VN Japana i kako je moguće da nitko od sudaca nije primjetio vožnju Hamiltona iza SCa pri nesreći Webbera i Vettela na toj istoj utrci sve dok netko iz publike nije postavio svoj filmić na youtube. Pogotovo kad na stranici FIA-e ima članak s ovom slikom i slijedećim tekstom;
The layout of the room is reminiscent of mission control, as seen on TV during shuttle launches. Three rows of desks face forward, looking at a bank of 54 televisions. Each shows a different section of track, making it virtually impossible for the FIA delegates to miss an on-track incident – and even if they don’t see something clearly there is always the instantaneous replay button to take away any doubt.
As well as these trackside images, race control has numerous pitlane cameras, pitlane speed limit alarms and grid position sensors. On the back wall there are nine maps of the circuit, each showing a different section of infrastructure: tunnels, bridges, access roads and the like.
tu je cijeli članak; http://www.fia.com/automotive/issue2/sp ... icle2.html
Na ove 54 kamere koje nadgleda 23 čovjeka još bi dodao i 44 kamere na bolidima, čini mi se da svaki bolid po pravilinku mora imati jednu onborad kameru i jednu po izboru. A onboard kamera je stalno uključna i stalo je prate na pit wallu svake momčadi, zar ne?
I mi i dalje ne možemo vidjeti snimku Alonsovog izljetanja u cijelosti ili npr Vettelovo onborad kameru pri sudaru s Webberom (ili Webberovu).
Kako je to moguće?
- Fiorano04
- Postovi: 145
- Pridružen/a: 05 lip 2007, 17:01
Sve je ovo jako subjektivno, da je sve to striktno tako onda bi Hamiton morao na svakoj utrci 2007. nadmašiti Alonsa po brzini a znamo da se to nije dogodilo. Uz to mislim da bi kod ovakvih procjena trebalo uzeti u obzir i formu vozača koja ipak varira iz godine u godinu. To bi bilo i moje pitanje za Mladena, koliko brzina vozača ovisi o njegovoj formi iz godine u godinu?The Greatest je napisao/la:Mladene skoro sam malo pretraživao internet i naišao sam na jedan članak od Nigela Roebucka ili Adama Coopera(nemojte me držati za riječ) u kojem govori o budućnosti Alonsa. Naime, on uspoređuje Schumachera i Sennu sa Alonsom. Spominje timove za koje bi Alonso mogao voziti u 2008. Također govori da bi Alonso imao problema sa Webberom u Red Bullu, jer je Webber jednako brz i jednako dobar vozač. Isto kaže za Hondu i Buttona. Međutim, razlog zašto pišem ovo pitanje je jer je taj autor napisao da je Alonso fantastičan vozač, ali mu fali brzine. Govori da je Schumacher puno brži od Alonsa. Sjećam se jednog vašeg posta gdje govorite da je Alonso brži od Schumachera, ali da je Schumacher bolji. Isti taj autor govori da je Hamilton brži i od Senne i Schumachera i Alonsa, te da Hamilton ne bi imao problema kada bi bio sa Buttonom ili Webberom. Molim komentar ako je moguće.
- Piquet20
- Svjetski prvak
- Postovi: 1596
- Pridružen/a: 06 lis 2007, 17:41
- Ja sam: Vozač
Dobar dan!
Imam jedno pitanje. Gledao sam malo slike sa FIA-ine dodjele nagrada (Monaco, 07.12.2007.). Zanima me protokol, tj. tko sve osvaja trofeje? Primjer: u F1 trofeje su osvojila tri prvoplasirana vozaca i prvoplasirana momcad. Isto tako i u WRC-u, a cini mi se i u WTCC-u. Jesam li tocno primijetio? I da li to pravilo vrijedi za sve kategorije pod ingerencijom FIA-e?
Hvala.
Imam jedno pitanje. Gledao sam malo slike sa FIA-ine dodjele nagrada (Monaco, 07.12.2007.). Zanima me protokol, tj. tko sve osvaja trofeje? Primjer: u F1 trofeje su osvojila tri prvoplasirana vozaca i prvoplasirana momcad. Isto tako i u WRC-u, a cini mi se i u WTCC-u. Jesam li tocno primijetio? I da li to pravilo vrijedi za sve kategorije pod ingerencijom FIA-e?
Hvala.
-
- Postovi: 39
- Pridružen/a: 29 srp 2007, 11:03
- Navijam za: Fer
- Lokacija: zg
montella je napisao/la:Evo moje prvo pitanje, moram priznati da nisam pročitao sve odgovore od svih mjeseci, ali pročitao sam dosta i na ovo nisam naišao. Ako je već bilo, nek neka dobra duša linka na odgovor.
Dakle, moje je pitanje kako je moguće da ne postoji snimka Alonsovog izljetanja na VN Japana i kako je moguće da nitko od sudaca nije primjetio vožnju Hamiltona iza SCa pri nesreći Webbera i Vettela na toj istoj utrci sve dok netko iz publike nije postavio svoj filmić na youtube. Pogotovo kad na stranici FIA-e ima članak s ovom slikom i slijedećim tekstom;
The layout of the room is reminiscent of mission control, as seen on TV during shuttle launches. Three rows of desks face forward, looking at a bank of 54 televisions. Each shows a different section of track, making it virtually impossible for the FIA delegates to miss an on-track incident – and even if they don’t see something clearly there is always the instantaneous replay button to take away any doubt.
As well as these trackside images, race control has numerous pitlane cameras, pitlane speed limit alarms and grid position sensors. On the back wall there are nine maps of the circuit, each showing a different section of infrastructure: tunnels, bridges, access roads and the like.
tu je cijeli članak; http://www.fia.com/automotive/issue2/sp ... icle2.html
Na ove 54 kamere koje nadgleda 23 čovjeka još bi dodao i 44 kamere na bolidima, čini mi se da svaki bolid po pravilinku mora imati jednu onborad kameru i jednu po izboru. A onboard kamera je stalno uključna i stalo je prate na pit wallu svake momčadi, zar ne?
I mi i dalje ne možemo vidjeti snimku Alonsovog izljetanja u cijelosti ili npr Vettelovo onborad kameru pri sudaru s Webberom (ili Webberovu).
Kako je to moguće?
evo snimke..
http://www.f1fanatic.co.uk/2007/12/05/v ... h-onboard/
- Pero Perilica
- Rezervni vozač
- Postovi: 478
- Pridružen/a: 04 kol 2007, 10:05
- Navijam za: Ferrari
- Lokacija: Croatia
Mislim da bi bilo najbolje da g.Jergoviću damo malo mira sad pred božične i novogodišnje blagdane!
Ionako nitko nema niš pametnoga za pitati već pišu samo da bi nekaj napisali! Sve bitno kaj se trebalo znati se zna, ostala su samo bapska nagađanja, i vrijeme je za malu hibernaciju ovog podforuma!
zzzzz.....zzzz.....zzzz......zzzzz......
Ionako nitko nema niš pametnoga za pitati već pišu samo da bi nekaj napisali! Sve bitno kaj se trebalo znati se zna, ostala su samo bapska nagađanja, i vrijeme je za malu hibernaciju ovog podforuma!
zzzzz.....zzzz.....zzzz......zzzzz......
Anything you can do, I can do better!
- Adriana Lima fan
- Svjetski prvak
- Postovi: 2350
- Pridružen/a: 07 lis 2007, 13:46
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: McLaren
- Lokacija: Gracac
-
- Postovi: 64
- Pridružen/a: 01 stu 2007, 22:20
- Navijam za: Nikoga
- Lokacija: Konjščina, Bočaki 59
G. Jergoviću.
1.jednom ste u studio F1 izjavili da je Kimi trenutno najbrži .
i da u jednakom bolidu sjede kimi , alonso i schumacher tko bi po vašem bio najbolji. naravno u jednakim vremenskim uvjetima.
2.što mislite kakva je sudbina odličnog vozača Heikija Kovaleinena?
3.dal mislite da će on( Heiki ) pasti u neku lošu momčad i zbog toga imati lošu F1 karijeru?
zahvaljujem
1.jednom ste u studio F1 izjavili da je Kimi trenutno najbrži .
i da u jednakom bolidu sjede kimi , alonso i schumacher tko bi po vašem bio najbolji. naravno u jednakim vremenskim uvjetima.
2.što mislite kakva je sudbina odličnog vozača Heikija Kovaleinena?
3.dal mislite da će on( Heiki ) pasti u neku lošu momčad i zbog toga imati lošu F1 karijeru?
zahvaljujem
Kimi rules
- Slash
- Veteran
- Postovi: 2921
- Pridružen/a: 09 kol 2007, 16:54
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: utrkivanje
- Lokacija: Zagreb grad
Poštovanje, g. Jergović
1.) Nakon potvrde Alonsa kao vozača Renaulta za sezonu 2008., što mislite u kakvom će stanju biti Renault iduće sezone? Hoće li se možda vratiti na formu iz 2005. i 2006. ili će ostati kao i prošle sezone, koliko zapravo Alonso može pridonjeti njihovom napretku u odnosu na ovu sezonu? Stalno slušam kako u Renaultu sigurno nisu zaboravili napraviti dobar auto, ali ja onda pitam, ako nisu, zašto ga onda nisu napravili i u 2007.?
2.) Po vama, koji bi bio najadekvatniji vozač za Hamiltonovog momčadskog kolegu? Meni se čini da ako Ron Dennis dovede nekog mladog vozača (tipa Kovalainen ili Sutil), mogla bi mu se ponoviti situacija iz 2007., zar ne? Mislim, ja se samo stavljam u poziciju tih mladih vozača, pa neće oni pristati biti ''vodonoše'' Hamiltonu, sigurno da će, u kompetentnom auto pokušati napraviti sve da dođu do naslova. Ili je možda stvar u tome kako će Ron Dennis posložiti stvari, tj. dali on može reći tom vozaču (koji god da bude) ti si drugi vozač i gotovo?
1.) Nakon potvrde Alonsa kao vozača Renaulta za sezonu 2008., što mislite u kakvom će stanju biti Renault iduće sezone? Hoće li se možda vratiti na formu iz 2005. i 2006. ili će ostati kao i prošle sezone, koliko zapravo Alonso može pridonjeti njihovom napretku u odnosu na ovu sezonu? Stalno slušam kako u Renaultu sigurno nisu zaboravili napraviti dobar auto, ali ja onda pitam, ako nisu, zašto ga onda nisu napravili i u 2007.?
2.) Po vama, koji bi bio najadekvatniji vozač za Hamiltonovog momčadskog kolegu? Meni se čini da ako Ron Dennis dovede nekog mladog vozača (tipa Kovalainen ili Sutil), mogla bi mu se ponoviti situacija iz 2007., zar ne? Mislim, ja se samo stavljam u poziciju tih mladih vozača, pa neće oni pristati biti ''vodonoše'' Hamiltonu, sigurno da će, u kompetentnom auto pokušati napraviti sve da dođu do naslova. Ili je možda stvar u tome kako će Ron Dennis posložiti stvari, tj. dali on može reći tom vozaču (koji god da bude) ti si drugi vozač i gotovo?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. Everybody's gonna die. Come watch TV.
- schuey
- Počasni član
- Postovi: 5088
- Pridružen/a: 12 ožu 2007, 11:34
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: odlazak Montezemola
- Lokacija: Kud Koji Mili Moji!!!
- Kontakt:
G.Jergović,
zanima me Vaše mišljenje o najutjecajnijim sponzorima u f1 i koji bi to po vama bili,kako sada tako i u prošlosti,te koja je po vama najbolja sponzorska suradnja. i još jedan podatak,dali su koji sponzori s ovih područja ikad bili u f1?
zanima me Vaše mišljenje o najutjecajnijim sponzorima u f1 i koji bi to po vama bili,kako sada tako i u prošlosti,te koja je po vama najbolja sponzorska suradnja. i još jedan podatak,dali su koji sponzori s ovih područja ikad bili u f1?
Ukoliko ste bannani,opomenuti ili Vam je post izbrisan,prekršili ste (najmanje) jedno od ovih pravila ponašanja!
- McLewis
- Veteran
- Postovi: 3123
- Pridružen/a: 29 svi 2007, 21:02
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: McLaren i Mercedes
- Lokacija: ispred monitora
- The Greatest
- Profesionalni vozač
- Postovi: 907
- Pridružen/a: 30 kol 2007, 19:07
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: Ferrari i Alonsa
- Lokacija: Gunja
- 47
- Moderator
- Postovi: 3448
- Pridružen/a: 22 ožu 2005, 18:35
- Ja sam: Vozač
- Navijam za: Crveno
- Lokacija: Žabjak
- Kontakt:
- shrkec
- Rezervni vozač
- Postovi: 540
- Pridružen/a: 26 lis 2007, 08:27
- Navijam za: Nikoga
- Lokacija: Hrv.Zagorje.
- Kontakt:
G. Jergoviću.
Znam da možda ne stignete odgovarati ali znam da ukoliko sad ne stavim pitanje više ga se neću moći sjetit.
Moje pitanje glasi :
Lani ste u Studio F1 govorili da je Schumacherov odlazak ili ostanak u F1 najveća tajna. Ove ste godine naglasili da je najveća tajna špijunaža Mclaren-Ferari.
Po vašem mišljenju , koja je tajna bila veća i važnija ?
Znam da možda ne stignete odgovarati ali znam da ukoliko sad ne stavim pitanje više ga se neću moći sjetit.
Moje pitanje glasi :
Lani ste u Studio F1 govorili da je Schumacherov odlazak ili ostanak u F1 najveća tajna. Ove ste godine naglasili da je najveća tajna špijunaža Mclaren-Ferari.
Po vašem mišljenju , koja je tajna bila veća i važnija ?
- Luky
- Postovi: 26
- Pridružen/a: 12 lip 2007, 20:54
- Navijam za: Nikoga
- Kontakt:
Pozdrav Mladene.
1. Evo jučer smo mogli pročitati ispriku McLarena cijelom svijetu Formule 1, a brzo nakon toga FIA - ino priznanje da se otkrilo par mutnih detalja oko novog McM - ovog bolida. Nakon ove isprike McLarena Max Mosley traži prekidanje istrage. Meni to baš i nije jasno, ako postoje neke indicije onda se istraga do kraja mora provesti. Moje pitanje je ostajete li pri svom mišljenju o cijeloj ovoj aferi - McM nepavedno kažnjen.?
2. Heikki u McLarenu, može li pomrsiti račune Lewisu.
Hvala.
1. Evo jučer smo mogli pročitati ispriku McLarena cijelom svijetu Formule 1, a brzo nakon toga FIA - ino priznanje da se otkrilo par mutnih detalja oko novog McM - ovog bolida. Nakon ove isprike McLarena Max Mosley traži prekidanje istrage. Meni to baš i nije jasno, ako postoje neke indicije onda se istraga do kraja mora provesti. Moje pitanje je ostajete li pri svom mišljenju o cijeloj ovoj aferi - McM nepavedno kažnjen.?
2. Heikki u McLarenu, može li pomrsiti račune Lewisu.
Hvala.
-
- Profesionalni vozač
- Postovi: 925
- Pridružen/a: 06 kol 2007, 11:35
- Navijam za: Nikoga
- Kontakt:
Pozdrav Gosp. Jergoviću. Meni je nekako presumnjivo ovo da Kovalainen i Alonso razmjene svoja mjesta a da je to slučajno. Je li možda to nekakav dogovor između timova? Što se tiče dolaska Kovalainena u McLaren, a znajući i da je tamo otprije Hamilton, nije li to malo preriskantno za Denisa da ima dva mlada vozača u svojoj ekipi sa samo jednom godinom iskustva u F1. Hoće li njihovo, ipak skromnije znanje oko razvijanja bolida u usporedbi sa Alonsovim, dovesti do toga da sljedeće sezone McLaren ne bude baš konkurentan Ferrariu?
Što set tiče Alonsa, nekako je sve završilo očekivano, a po tome bi se dalo zaključiti i da je budućnost vrlo izvjesna. U prijevodu, sve nekako vodi prema tome da će Alonso od 2009. voziti za Ferrari. Međutim, zna li to Briatore i kako će on reagirati, ako ne zna za to, kada dozna? Vi ga ipak bolje poznajete (zapravo ja ga uopće ne poznajem )
Što set tiče Alonsa, nekako je sve završilo očekivano, a po tome bi se dalo zaključiti i da je budućnost vrlo izvjesna. U prijevodu, sve nekako vodi prema tome da će Alonso od 2009. voziti za Ferrari. Međutim, zna li to Briatore i kako će on reagirati, ako ne zna za to, kada dozna? Vi ga ipak bolje poznajete (zapravo ja ga uopće ne poznajem )
...kažu čekanje se isplati, vjeruj meni lažu ti,
želiš vidjet kako ne treba, dođi ja pokažem ti...
želiš vidjet kako ne treba, dođi ja pokažem ti...
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Re: P&O - Prosinac 2007
Evo me natrag.shrkec je napisao/la:G. Jergović-
Zanima me vaše mišljenje o tome čija je staza Belgija? mislim na ferrari ili mcm.
Dakle, nisam siguran da sam shvatio pitanje. Ako mislite kome staza više odgovara, mislim da je posljednja utrka ove godine pokazal da je znatno više odgovarala Ferrariju.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Svatko ima neko svoje mišljenje, pa tako i ja mislim da je Alonso vrlo, vrlo brz vozač. Englezi su se u posljednje vrijeme vrlo ohladili prema Alonsu, pa ćete sada (u iduću godinu, dvije) sigurno pročitati puno relativno negativnih stvari na račun Alonsa .The Greatest je napisao/la:Mladene skoro sam malo pretraživao internet i naišao sam na jedan članak od Nigela Roebucka ili Adama Coopera(nemojte me držati za riječ) u kojem govori o budućnosti Alonsa. Naime, on uspoređuje Schumachera i Sennu sa Alonsom. Spominje timove za koje bi Alonso mogao voziti u 2008. Također govori da bi Alonso imao problema sa Webberom u Red Bullu, jer je Webber jednako brz i jednako dobar vozač. Isto kaže za Hondu i Buttona. Međutim, razlog zašto pišem ovo pitanje je jer je taj autor napisao da je Alonso fantastičan vozač, ali mu fali brzine. Govori da je Schumacher puno brži od Alonsa. Sjećam se jednog vašeg posta gdje govorite da je Alonso brži od Schumachera, ali da je Schumacher bolji. Isti taj autor govori da je Hamilton brži i od Senne i Schumachera i Alonsa, te da Hamilton ne bi imao problema kada bi bio sa Buttonom ili Webberom. Molim komentar ako je moguće.
Usput, meni su te stvari uvijek išle na živce: ocjenjivati vozača na osnovu toga da li vam se sviđa nešto iz njegovog ponašanja (van staze). Kruške i jabuke. Alonso može biti ovakav ili onakav, ali on je bio i ostao briljantan vozač.
I na kraju: Coopera ne cijenim nešto osobito. OK, ali ništa posebno.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
1/ neke se uništavaju, neke se ostave za takozvane show modele auta, neke ostaju kao kompletni auti za razne (vanjske ili unutrašnje) muzeje.McLewis je napisao/la:1.mladene sta momcadi rade sa starim sasijama bolida nakon sto zavrsi sezona i napravi se nova sasija bolida?
2. kako se podesava straznje krilo na bolidu?
2/ Ovisi o autu i o modelu krila za pojedine staze, ali uglavnom se podešava samo nagib izlaznog (tj. stražnjeg) dijela krila. Ali, danas uglavnom sve ekipe imaju unaprijed određena stražnja krila za svaku pojedinu stazu, i ta se krila vrlo malo podešavaju na licu mjesta.
-
- Svjetski prvak
- Postovi: 1794
- Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47
Ja kompletnu snimku nesreće Alonsa nisam vidio.montella je napisao/la:Evo moje prvo pitanje, moram priznati da nisam pročitao sve odgovore od svih mjeseci, ali pročitao sam dosta i na ovo nisam naišao. Ako je već bilo, nek neka dobra duša linka na odgovor.
Dakle, moje je pitanje kako je moguće da ne postoji snimka Alonsovog izljetanja na VN Japana i kako je moguće da nitko od sudaca nije primjetio vožnju Hamiltona iza SCa pri nesreći Webbera i Vettela na toj istoj utrci sve dok netko iz publike nije postavio svoj filmić na youtube. Pogotovo kad na stranici FIA-e ima članak s ovom slikom i slijedećim tekstom;
The layout of the room is reminiscent of mission control, as seen on TV during shuttle launches. Three rows of desks face forward, looking at a bank of 54 televisions. Each shows a different section of track, making it virtually impossible for the FIA delegates to miss an on-track incident – and even if they don’t see something clearly there is always the instantaneous replay button to take away any doubt.
As well as these trackside images, race control has numerous pitlane cameras, pitlane speed limit alarms and grid position sensors. On the back wall there are nine maps of the circuit, each showing a different section of infrastructure: tunnels, bridges, access roads and the like.
tu je cijeli članak; http://www.fia.com/automotive/issue2/sp ... icle2.html
Na ove 54 kamere koje nadgleda 23 čovjeka još bi dodao i 44 kamere na bolidima, čini mi se da svaki bolid po pravilinku mora imati jednu onborad kameru i jednu po izboru. A onboard kamera je stalno uključna i stalo je prate na pit wallu svake momčadi, zar ne?
I mi i dalje ne možemo vidjeti snimku Alonsovog izljetanja u cijelosti ili npr Vettelovo onborad kameru pri sudaru s Webberom (ili Webberovu).
Kako je to moguće?
Što se kamera koje gleda FIA tiče: one kamere sa staze su CCTV fiksne kamere relativno loše kvalitete, i nipošto ne stoji da pokrivaju baš svaki djelić akcije.
OBC kamere (svaki auto nosi tek jednu, a one dodatne su samo na nekoliko auta; ostali imaju tek identičan aero oklop) nisu nikad sve uključene permanentno. Odjednom u svakom pojedinom trenutku uključene su (dakle, šalju snimku) samo četiri kamere. Producent prjenosa određuje koje će kamere biti uključene, i onda koja će se kamera eventualno pokazati u TV prijenosu kojeg gledate.
Dakle, jasno je da je posve lako moguće ˝promašiti˝ neku nesreću ili spornu situaciju.