metalhead je napisao/la:Postovani gospodine Jergovicu,
Zanima me Vas (poslovni) odnos sa Milosem Pavlovicem jer je primetno da u poslednje vreme imate dosta kontakta sa njim kao i to da ga potencirate u prici o F1.
Da ne bude da sam pogresno protumacen, mislim da je bilo kom vozacu sa prostora na kome se svi mozemo razumeti pricajuci svako od nas svojim maternjim jezikom, sigurno znacajno imati barem podrsku ako ne i nesto vise od coveka vaseg renomea sto se tice sveta F1. Tako da ukoliko postoji neka dublja saradnja (kakva?) to moze od mene dobiti samo palac na gore!
Dodatno pitanje: U poslednjem broju AK nisam primetio ime autora teksta o Milosu, da li ste to mozda Vi pisali? Ako jeste, mozete li malo detaljnije prokomentarisati odnos gospodina Richards-a i Milosa?
Takodje ovde:
http://forum.f1-hr.com/viewtopic.php?p=50091#50091
sam se osvrnuo na vest pod nazivom "EKSKLUZIVNO: SRBIJA IDE KA FORMULI 1", mozete procitati neke moje impresije o Milosu i generalno o temi F1 na nasim ex-Yu prostorima.
Unapred hvala na odgovoru!
Inace, Silverstone se blizi, a gospodin DR ce tada objviti neke zanimljive vesti o svom timu ProDrive kojeg ocekujemo sledece godine na gridu. Eh kako bi bilo lepo da nas iznenadi i sa pominjanjem Milosa u tim izjavama
Stjecajem okolnosti, poznajem Miloša Pavlovića, bio sam u posljednje vrijeme nekoliko puta s njim u kontaktu i odlučio da se radi o izuzetno zanimljivoj novinarskoj priči.
Članak u ˝Auto klubu˝ je moj, a u redakciji su greškom ispustili moj potpis (i ispričali mi se zbog toga). David Richards, kao i svi F1 bossovi danas, zna za Miloša. Richards (s kojim sam osobno u vrlo dobrim odnosima, pa imam s njim stalni kontakt) osobito prati Miloševu karijeru u Svjetskoj seriji i sigurno će s njim biti u kontaktu kasnije ove godine oko potencijalnog angažmana u Formuli 1.
Pretpostavljam da u Silverstoneu Richards (još) neće objaviti konkretne detalje o svojim budućim vozačima. U svakom slučaju, koliko ja znam, još je rano za spominjanje Pavlovića u tom kontekstu.
Što se vaših impresija o Formuli 1 na ovim prostorima tiče: bivša država nikad nije bila u ravnopravnoj utrci oko Formule 1 s Mađarskom. Bivša država imala je praktički carte blanche za utrku, ali onda su mali lokalni i privatni interesi, indolentnost i neprofesionalnost toliko razljutili Bernieja Ecclestonea da je, tek kad je uvidio da od utrke na Grobniku ne može biti ništa, počeo razgovarati s Mađarima. Oni ga, naravno, nisu razljutili s gore pobrojanim atributima, pa, evo, utrku imaju i danas.
Dakle, ne radi se o tome da je SFRJ dobila motore, a Mađari Formulu 1. SFRJ je motore imala već skoro 15 godina u trenutku kad je došla prilika za Formulu 1. Mađari su dobili Formulu 1 nakon što je SFRJ (i osobito Hrvatska i Rijeka) profućkala svoju priliku za Formulu 1.
Što se tiče informacija o F1 utrci u Srbiji koje ja imam, ta je mogućnost znatno realnija nego što je to javnosti, očigledno, poznato. Gradnja staze južno o d Beograda danas je realnost o kojoj Ecclestone ne samo da zna, nego su njegovi stručnjaci u to već uveliko uključeni.
Također, budite uvjereni da gradnja staze i održavanje Grand Prixa nisu dvije odvojene kategorije. Projektna dokumentacija za tu stazu nikad ne bi bila dovršena, niti bi se staza gradila, da ne postoji vrlo velika vjerojatnost da se utrka održi. To diktira jednostavna ekonomska logika. U ekonomskoj logici Ecclestoneu nema ravnog u svijetu.