P&O - Srpanj 2007

Mladen Jergović odgovara na vaša pitanja...
Zaključano
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

Marko FF je napisao/la:Evo Mladene na moje oduševljenje Kimi je napokon proradio i još me više veseli što je pobjedio a rekao je da je auto bio dobar ali ne odličan, zanima me vaše mišljenje, Massa tvrdi da ga je promet koštao 1. mjesta ja mislim da je Kimi bio brži i naravno imao dobru taktiku? Drugo pitanje tiče se Mclarena i Bmw-a, zašto je Hamilton tako lako prešao Kubicu a Alonso se mučio sa Heidfeldom, je li Hamilton bio spretniji ili Heidfeld bolje čuva poziciju, meni se čini da je Nick bolji vozač od Kubice, možda je Kubica brži ali ovaj drugi mi se čini kompletniji, ispravite me ako grješim?
Moje je mišljenje da je, u ovom trenutku, Hamilton jači i agresivniji vozač McLarena. Alonso, očito, još nema dovoljno povjerenja u svoj auto da posve ˝legne˝na njega, na način kako to radi Hamilton.
Negdje malo ranije sam odgovorio da je, po meni, Kubica bolji od Haidfelda, ali niti on (koji ima vrlo sličan vožnje Alonsu) još ne vozi ovu generaciju auta, i - važnije - Bridgestonea, punom snagom, ili svojim punim potencijalom.
Dakle, mislim da bi Alonso imao i s Kubicom istih problema kao i s Heidfeldom i, konzekventno, Hamilton ne bi imao velikih problema s Heidfeldom.
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

stipest je napisao/la:Poštovani g.Jergović!

Pitanje je uz današnju trku.Kako objašnjavate da se Hamilton onako lako obračunao sa Kubicom( i efektno),a Alonso nije uspio to tijekom cijele trke sa Haifildom?Moram reći i da se ne slažem s Vama(bilo je i vrijeme da se jedanput ne složimo) sa prosudbom da Alonso nije htio preteći Fisica na kraju utrke.Pokušavao je ,ali nije nikako išlo.Možda zbog toga ,jer je bio na mekšim gumama od onih kad ga je uspio preći na stazi.Čuli smo i priču da momčadi smanjuju broj okretaja motora na kraju utrke,ali kako onda dva kruga prije kraja Kubica svoj BMW vrti na max. 19000 okretaja( vidilo se na tv-u pomoću grafike)?Što se tiče sistema bodovanja tu se 100% slažem sa Vama da se ne nagrađuju pobjednici.Idealno bi bilo bodovati prvih 8 po sistemu 15-10-7-5-4-3-2-1,pa bi se onda i te kako svi tukli za svako mjesto na postolju.Vaše mišljenje ili je ovo preradikalno?
Hvala na odgovorima
Što se McLarena i BMW-a tiče, pogledajte prethodni odogovor.

Kad se veli da ekipe smanjuju broj okretaja, ne misli se na maksimalne okretaje po ravnim dijelovima, već više na to da u posljednjih 15-tak krugova vozači dobiju uputstva da više ne grizu onako agresivno kao ranije. To se vrlo teško primijeti - i sigurno ne u okretajima po ravnom - jer se tempo smanji za oko sekundu ili sekundu i pol po krugu.
Radi se o tome da vozači manje agresivno ubrzavaju iz zavoja, i na kraju ravnina koče za nijansu ranije; dakle, ostaju na maksimalnim okretajima za nijansu kraće. Vi i ja tu raziku nećemo niti primijetiti, ali vremena po krugovima ipak se produljuju, a motori i ostali mehanički dijelovi ipak su dosta manje opterećeni.

Nipošto ne mislim da je vaša ideja o sistemu bodovoanja preradikalna. Zapravo, mislim da je ta sugestija idealna, jer na (po meni) najbolji način odvaja pobjedu od drugog mjesta, drugo mjesto od trećeg, itd. Pokušat ću poslati tu sugestiju tamo gdje treba.
booky_boy
Postovi: 20
Pridružen/a: 20 kol 2006, 20:39
Navijam za: Nikoga
Lokacija: Konjic BIH

Post Postao/la booky_boy »

Zanima me šta mislite o novim pravilima za 2011. Meni lično to gorivo je tolika glupost da je to za nepovjerovat.
FUEL
FIRE
DESIRE
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

Jelena je napisao/la:Pozdrav Mladenu.Ako moze kratak komentar danasnje Kimijeve voznje i pobjede,ustvari najvise me zanima da li ste pogledali live timing,kakva su bila Kimijeva vremena u tom drugom stintu,u odnosu na Massu?narocito me zanima koliko brzo je odvozio ona tri kruga prije svog drugog stopa.
Massa je na presici samo pricao o guzvi u prometu i da ga je to kostalo pobjede,meni se ipak cini da je Kimi ipak danas bio onaj stari-Fantastican!
:D
Slažem se s vama: Kimi je zaslužio pobjedu. ne radi se samo o tome da je Massa imao problema s prometom. Između svoja dva stopa (i, jasno neposredno prije prvog stopa) Kimi je vozio odlično.
Na žalost, utrke gledam u TV režiji HTV-a, i tamo nemam live timing. Ali, vrlo sam siguran da je Kimi odvozio većinu od svoja 23 kruga između svoja dva stopa brže od Masse. Svoj najbrži krug u utrci (1:16.207) Kimi je odvozio u 20. krugu, dakle točno u toj rupi između Massinog i svog prvog stopa.
Ali, moram reći da ne mislim da je ovo još uvijek pravi Räikkönen. On je prirodno znatno brži vozač od Masse i ova utrka, po meni, još uvijek pokazuje da on nema potpuno povjerenje u svoj auto, i gume. No, da se vraća u svoju pravu formu (koja je, ne zaboravimo, ona iz 2005.), to je sada očito.
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

booky_boy je napisao/la:Zanima me šta mislite o novim pravilima za 2011. Meni lično to gorivo je tolika glupost da je to za nepovjerovat.
Mislim da sam već odgovorio na slično pitanje. I meni se čini da tu ima puno gluposti, ali stvar je u tome da FIA namjerno puno ranije lansira te radikalne prijedloge i onda se kasnije polako cjenka s ekipama i proizvođačima auta dok svi zajedno ne dođu do (puno realnijih i pametnijih) rješenja. Tako je bilo već nekoliko puta, i svaki put kad se priprema iole radikalniji paket promjena.
stipest
Postovi: 22
Pridružen/a: 15 svi 2007, 22:01

Post Postao/la stipest »

Poštovani g.Jergović!

Već sam Vam pisao o mom prijedlogu za bodovanje 15-10-7-5-4-3-2-1 (što ste i Vi prihvatili,na moje veliko zadovoljstvo,sad mislim da kao nešto znam),ali me sad zanima koja je procedura za takvu promjenu?Da li Bernie donosi sam takvu odluku ili je portrebna suglasnost svih momčadi ili nešto treće?
Hvala na odgovoru
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

sjubic je napisao/la:
Mladen Jergović je napisao/la:
Marko FF je napisao/la:Evo Mladene na moje oduševljenje Kimi je napokon proradio i još me više veseli što je pobjedio a rekao je da je auto bio dobar ali ne odličan, zanima me vaše mišljenje, Massa tvrdi da ga je promet koštao 1. mjesta ja mislim da je Kimi bio brži i naravno imao dobru taktiku? Drugo pitanje tiče se Mclarena i Bmw-a, zašto je Hamilton tako lako prešao Kubicu a Alonso se mučio sa Heidfeldom, je li Hamilton bio spretniji ili Heidfeld bolje čuva poziciju, meni se čini da je Nick bolji vozač od Kubice, možda je Kubica brži ali ovaj drugi mi se čini kompletniji, ispravite me ako grješim?
Moje je mišljenje da je, u ovom trenutku, Hamilton jači i agresivniji vozač McLarena. Alonso, očito, još nema dovoljno povjerenja u svoj auto da posve ˝legne˝na njega, na način kako to radi Hamilton.
Negdje malo ranije sam odgovorio da je, po meni, Kubica bolji od Haidfelda, ali niti on (koji ima vrlo sličan vožnje Alonsu) još ne vozi ovu generaciju auta, i - važnije - Bridgestonea, punom snagom, ili svojim punim potencijalom.
Dakle, mislim da bi Alonso imao i s Kubicom istih problema kao i s Heidfeldom i, konzekventno, Hamilton ne bi imao velikih problema s Heidfeldom.
Mladene neki su primjetili da je Lewis imao problema napadne Rosberga.
Moje je mišljenje da su u Mclarenu znali da Rosberg ide u boks pa do su to javili Lewisu i da je bilo potpuno nepotrebno napasti nekog na stazi za koga se zna da ide u boks.
Drugi je slučaj sa Kubicom kao što ste i sami rekli nakon utrke u Studio F 1.
Imam osjećaj da je Kubica bio potpuno zatečen kad ga je Lewis napao jer ipak se radi o djelu staze gdje več ima dosta ostataka gume nije baš jednostavno nekoga prestići.
Molim Vas da malo to prokomentirate.
Točno to. Siguran sam da su Hamiltonu u oba slučaja javili kakva je točno situacija na stazi, pa je Rosberga pustio na miru, a Kubicu baš i ne.
Što se Kubice tiče, mislim da je točno da je bio malo zatečen. S druge strane, Hamilton se tu pokazao u svom najagresivnijem svjetlu do sada u toku cijele sezone. To znamo još iz GP2 serije: čovjek zna pretjecati i može biti vrlo agresivan.
Kubica nije bio na novim gumama, ali Hamiltonove su sigurno bile hladnije. Mislim da se radi o Hamiltonu samom, i o činjenici da je McLaren ipak bolji auto od BMW-a.
Osobno mislim da je Kubica briljantan vozač, ali Hamilton, u kombinaciji s boljim autom koji mu potpuno odgovara, ovaj put je bio brži.
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

stipest je napisao/la:Poštovani g.Jergović!

Već sam Vam pisao o mom prijedlogu za bodovanje 15-10-7-5-4-3-2-1 (što ste i Vi prihvatili,na moje veliko zadovoljstvo,sad mislim da kao nešto znam),ali me sad zanima koja je procedura za takvu promjenu?Da li Bernie donosi sam takvu odluku ili je portrebna suglasnost svih momčadi ili nešto treće?
Hvala na odgovoru
Bernie - vrlo ubjedljivo - samo sugerira. Onda to ide i FIA-ine procedure, pa se onda svi moraju složiti, i onda se to usvaja. Recimo da je realno i moguće da se sistem izmijeni za 2008.
HamilonsoMcM
Početnik
Početnik
Postovi: 199
Pridružen/a: 16 lip 2007, 00:35

Post Postao/la HamilonsoMcM »

Možete malo prokomentirati Hamiltonova 3 ulaska o box?
Mislite li da je Ferrari sad korak ispred McLarena s obzirom na to da ih Hamilton u prvom stintu s nekoliko krugova lakšim autom nije mogao pratiti?
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

HamilonsoMcM je napisao/la:Možete malo prokomentirati Hamiltonova 3 ulaska o box?
Mislite li da je Ferrari sad korak ispred McLarena s obzirom na to da ih Hamilton u prvom stintu s nekoliko krugova lakšim autom nije mogao pratiti?
Da, apsolutno, bar na ovoj utrci.
Mislim da su u McLarenu promijenili Hamiltonovu taktiku kad su uvidjeli da je slabije startao (po prljavom dijelu staze) i da ne može pratiti Ferrarije. Mislim da su pokušali da Hamilton cijelu utrku odveze relativno lagan i tako pokuša napraviti nešto više. Na kraju, nije baš funkcioniralo i mislim da bi on čak možda bio i nešto malo bliži Ferrarijima na cilju da je stao jednom manje. Ali, kako je i sam Hamilton rekao, veće razlike ne bi bilo, i dalje bi bio na trećem mjestu.
Avatar
mkomlj38
Početnik
Početnik
Postovi: 235
Pridružen/a: 31 ožu 2007, 18:53
Ja sam: Vozač
Navijam za: Mclaren i Lewis Hamilton
Lokacija: Samobor
Kontakt:

Post Postao/la mkomlj38 »

Jeste li vidjeli,za vrijeme onboard kamere, kako vozači Ferrarija na ravnim dijelovima povlače nešto ispod volana? Ako znate možete li mi objasniti što je to? Još jedno pitanje-kako je ferrari u samo 2 tjedna,bez zračnog tunela uspio nadoknaditi Mclarenovu prednost i još biti toliko brži u Francuskoj? Da li je to jer im odgovara staza ili će opet Ferrari početi dominirati? Nadam se da neće...
Avatar
majstor iz maranella
Profesionalni vozač
Profesionalni vozač
Postovi: 1237
Pridružen/a: 22 kol 2005, 19:58
Ja sam: Vozač
Navijam za: Ferrari i Schumachera

Post Postao/la majstor iz maranella »

mkomlj38 je napisao/la:Jeste li vidjeli,za vrijeme onboard kamere, kako vozači Ferrarija na ravnim dijelovima povlače nešto ispod volana? Ako znate možete li mi objasniti što je to? Još jedno pitanje-kako je ferrari u samo 2 tjedna,bez zračnog tunela uspio nadoknaditi Mclarenovu prednost i još biti toliko brži u Francuskoj? Da li je to jer im odgovara staza ili će opet Ferrari početi dominirati? Nadam se da neće...
Btw. okreću, ne povlače. To je i Schumacher redovito radio dok je bio u F1. Mene isto zanima šta je to? Predpostavljam da je to tzv. Brake bias (to sam u igrici pročito da se tako zove). Ispravite me ako griješim.
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

mkomlj38 je napisao/la:Jeste li vidjeli,za vrijeme onboard kamere, kako vozači Ferrarija na ravnim dijelovima povlače nešto ispod volana? Ako znate možete li mi objasniti što je to? Još jedno pitanje-kako je ferrari u samo 2 tjedna,bez zračnog tunela uspio nadoknaditi Mclarenovu prednost i još biti toliko brži u Francuskoj? Da li je to jer im odgovara staza ili će opet Ferrari početi dominirati? Nadam se da neće...
Nisam primijetio ništa neobično, ali pogledat ću i obratiti pažnju.
Ferrari nije bio bez aero tunela u ova prošla dva tjedna, već negdje prije ili oko Monaka, kroz dva tjedna. Oni su u posljednja tri tjedna radili u Maranellu (dok je trkaća ekipa bila u Americi) vrlo intenzivno i, očito, pronašli neke stvari za testove u Silverstoneu prije Magny Coursa.
I da, ovakve staze, s puno dugih brzih zavoja (i s relatvno malo stop-and-go zavoja) i inače im najviše odgovaraju. Silverstone je sličan Magny Coursu po tome.
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

majstor iz maranella je napisao/la:
mkomlj38 je napisao/la:Jeste li vidjeli,za vrijeme onboard kamere, kako vozači Ferrarija na ravnim dijelovima povlače nešto ispod volana? Ako znate možete li mi objasniti što je to? Još jedno pitanje-kako je ferrari u samo 2 tjedna,bez zračnog tunela uspio nadoknaditi Mclarenovu prednost i još biti toliko brži u Francuskoj? Da li je to jer im odgovara staza ili će opet Ferrari početi dominirati? Nadam se da neće...
Btw. okreću, ne povlače. To je i Schumacher redovito radio dok je bio u F1. Mene isto zanima šta je to? Predpostavljam da je to tzv. Brake bias (to sam u igrici pročito da se tako zove). Ispravite me ako griješim.
A, to. Da, skoro sigurno se radi o balansu kočnica. To je nešto s čim se svi vozaču puno igraju. Recimo, Hamilton to radi skoro u svakom krugu. I točno, M Schumacher je to radio vrlo, vrlo često.
metalhead
Postovi: 5
Pridružen/a: 15 srp 2006, 10:32

Post Postao/la metalhead »

Postovani gospodine Jergovicu,
Zanima me Vas (poslovni) odnos sa Milosem Pavlovicem jer je primetno da u poslednje vreme imate dosta kontakta sa njim kao i to da ga potencirate u prici o F1.
Da ne bude da sam pogresno protumacen, mislim da je bilo kom vozacu sa prostora na kome se svi mozemo razumeti pricajuci svako od nas svojim maternjim jezikom, sigurno znacajno imati barem podrsku ako ne i nesto vise od coveka vaseg renomea sto se tice sveta F1. Tako da ukoliko postoji neka dublja saradnja (kakva?) to moze od mene dobiti samo palac na gore! :thumbup:
Dodatno pitanje: U poslednjem broju AK nisam primetio ime autora teksta o Milosu, da li ste to mozda Vi pisali? Ako jeste, mozete li malo detaljnije prokomentarisati odnos gospodina Richards-a i Milosa?
Takodje ovde: http://forum.f1-hr.com/viewtopic.php?p=50091#50091
sam se osvrnuo na vest pod nazivom "EKSKLUZIVNO: SRBIJA IDE KA FORMULI 1", mozete procitati neke moje impresije o Milosu i generalno o temi F1 na nasim ex-Yu prostorima.

Unapred hvala na odgovoru!

Inace, Silverstone se blizi, a gospodin DR ce tada objviti neke zanimljive vesti o svom timu ProDrive kojeg ocekujemo sledece godine na gridu. Eh kako bi bilo lepo da nas iznenadi i sa pominjanjem Milosa u tim izjavama ;)
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

metalhead je napisao/la:Postovani gospodine Jergovicu,
Zanima me Vas (poslovni) odnos sa Milosem Pavlovicem jer je primetno da u poslednje vreme imate dosta kontakta sa njim kao i to da ga potencirate u prici o F1.
Da ne bude da sam pogresno protumacen, mislim da je bilo kom vozacu sa prostora na kome se svi mozemo razumeti pricajuci svako od nas svojim maternjim jezikom, sigurno znacajno imati barem podrsku ako ne i nesto vise od coveka vaseg renomea sto se tice sveta F1. Tako da ukoliko postoji neka dublja saradnja (kakva?) to moze od mene dobiti samo palac na gore! :thumbup:
Dodatno pitanje: U poslednjem broju AK nisam primetio ime autora teksta o Milosu, da li ste to mozda Vi pisali? Ako jeste, mozete li malo detaljnije prokomentarisati odnos gospodina Richards-a i Milosa?
Takodje ovde: http://forum.f1-hr.com/viewtopic.php?p=50091#50091
sam se osvrnuo na vest pod nazivom "EKSKLUZIVNO: SRBIJA IDE KA FORMULI 1", mozete procitati neke moje impresije o Milosu i generalno o temi F1 na nasim ex-Yu prostorima.

Unapred hvala na odgovoru!

Inace, Silverstone se blizi, a gospodin DR ce tada objviti neke zanimljive vesti o svom timu ProDrive kojeg ocekujemo sledece godine na gridu. Eh kako bi bilo lepo da nas iznenadi i sa pominjanjem Milosa u tim izjavama ;)
Stjecajem okolnosti, poznajem Miloša Pavlovića, bio sam u posljednje vrijeme nekoliko puta s njim u kontaktu i odlučio da se radi o izuzetno zanimljivoj novinarskoj priči.

Članak u ˝Auto klubu˝ je moj, a u redakciji su greškom ispustili moj potpis (i ispričali mi se zbog toga). David Richards, kao i svi F1 bossovi danas, zna za Miloša. Richards (s kojim sam osobno u vrlo dobrim odnosima, pa imam s njim stalni kontakt) osobito prati Miloševu karijeru u Svjetskoj seriji i sigurno će s njim biti u kontaktu kasnije ove godine oko potencijalnog angažmana u Formuli 1.
Pretpostavljam da u Silverstoneu Richards (još) neće objaviti konkretne detalje o svojim budućim vozačima. U svakom slučaju, koliko ja znam, još je rano za spominjanje Pavlovića u tom kontekstu.

Što se vaših impresija o Formuli 1 na ovim prostorima tiče: bivša država nikad nije bila u ravnopravnoj utrci oko Formule 1 s Mađarskom. Bivša država imala je praktički carte blanche za utrku, ali onda su mali lokalni i privatni interesi, indolentnost i neprofesionalnost toliko razljutili Bernieja Ecclestonea da je, tek kad je uvidio da od utrke na Grobniku ne može biti ništa, počeo razgovarati s Mađarima. Oni ga, naravno, nisu razljutili s gore pobrojanim atributima, pa, evo, utrku imaju i danas.
Dakle, ne radi se o tome da je SFRJ dobila motore, a Mađari Formulu 1. SFRJ je motore imala već skoro 15 godina u trenutku kad je došla prilika za Formulu 1. Mađari su dobili Formulu 1 nakon što je SFRJ (i osobito Hrvatska i Rijeka) profućkala svoju priliku za Formulu 1.
Što se tiče informacija o F1 utrci u Srbiji koje ja imam, ta je mogućnost znatno realnija nego što je to javnosti, očigledno, poznato. Gradnja staze južno o d Beograda danas je realnost o kojoj Ecclestone ne samo da zna, nego su njegovi stručnjaci u to već uveliko uključeni.
Također, budite uvjereni da gradnja staze i održavanje Grand Prixa nisu dvije odvojene kategorije. Projektna dokumentacija za tu stazu nikad ne bi bila dovršena, niti bi se staza gradila, da ne postoji vrlo velika vjerojatnost da se utrka održi. To diktira jednostavna ekonomska logika. U ekonomskoj logici Ecclestoneu nema ravnog u svijetu.
Avatar
goran007
Profesionalni vozač
Profesionalni vozač
Postovi: 916
Pridružen/a: 03 svi 2006, 16:37

Post Postao/la goran007 »

g.Jergovic,zanima me vase razmisljanje u utrci 2003.u SAD-u...
1.naime,radi se o dodiru JPM i Rubensa zbog koga je JPM kaznjen...da li smatrate da je trebao biti kaznjen i da je Rubens koji po meni nije bio neki fighter isao do kraja samo zato spasi MIchaela
2.prelazak Michaela(mislim da se radilo o pretjecanju na Trulliju??)pod zutom zastavom...evidentno je da su to suci morali promjeniti i kazniti Michaela,a nisu
o cemu se tu po vama radi...hvala
zozo
Postovi: 13
Pridružen/a: 08 ožu 2007, 13:32

Post Postao/la zozo »

Gosp.Mladene,nije mi jasno zbog čega F.Williams toliko gura Wurza s obzirom da toliko kasni za Nicom,zar nema neku bolju soluciju jer ovako gubi previše bodova,a mogao bi biti dobar kad bolid dobro funkcionira.
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

goran007 je napisao/la:g.Jergovic,zanima me vase razmisljanje u utrci 2003.u SAD-u...
1.naime,radi se o dodiru JPM i Rubensa zbog koga je JPM kaznjen...da li smatrate da je trebao biti kaznjen i da je Rubens koji po meni nije bio neki fighter isao do kraja samo zato spasi MIchaela
2.prelazak Michaela(mislim da se radilo o pretjecanju na Trulliju??)pod zutom zastavom...evidentno je da su to suci morali promjeniti i kazniti Michaela,a nisu
o cemu se tu po vama radi...hvala
1. Mislim da Montoya nije trebao biti kažnjen (prolaskom kroz boksove). Njegov pokušaj pretjecanja Barrichella možda je bio malo ambiciozan, i zahtijevao je suradnju Barrichella. Pablo je pokušao izvana u prvi zavoj, i to ga je onad postavilo iznutra za drugi zavoj, ali tu više nije bilo mjesta, osim da se Rubens maknuo. Ali, nije. U ovom slučaju, iz utrke je odmah ispao Rubens, a Montoya je nastavio, pa je onda, valjda zbog toga, kažnjen.
To je bil ista situacija kao i ona ove godine između Alonsa i Masse, s tim što je Montoya bio više naprijed, i došlo je do oštrijeg kontakta. Barrichello 2003. nije imao sreće, Massa ove godine je.
Znam na što ciljate kad velite za Barrichella (kao i ne nekog fightera), ali mislim da je Montoya naprosto previše ušao u njega. Niti je Rubens pretjerao, niti je Pablo trebao biti kažnjen. Običan ˝racing incident˝, po meni. Inače, njih dvojica su vrlo dobri prijatelji.

2. Michael Schumacher je prelazio Oliviera Panisa, Toyota, u 5. krugu utrke (za 3. mjesto), i Panis je poslije utrke tvrdio da ga je Schumacher prešao pod žutim zastavama. Da je Toyota uložila protest i da je M Schumacher bio diskvalificiran, Kimi Räikkönen ostao bi u konkurenciji za svjetsko prvenstvo - štoviše, preuzeo bi vodstvo u poretku prije posljednje utrke.
Ali, Toyota nije uložila potest. Ron Dennis, Räikkönenov boss, pregledao je video snimke i javno obznanio da je Schumacher prešao Panisa prije zone u kojoj su mahane žute zastave. Vjerojatno zbog toga iz Toyote (a niti McLarena) nisu protestirali, i Schumacher je prije posljednje utrke u Japanu imao prednost (pre Kimijem) od 9 bodova.
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

zozo je napisao/la:Gosp.Mladene,nije mi jasno zbog čega F.Williams toliko gura Wurza s obzirom da toliko kasni za Nicom,zar nema neku bolju soluciju jer ovako gubi previše bodova,a mogao bi biti dobar kad bolid dobro funkcionira.
Nezgoda je u tome što je Alex Wurz izuzetno važan član ekipe. Radi se o vrsnom test-vozaču, čije zasluge u sređivanje auta i dovođenje na ovaj nivo nisu male. Ukloniti ga iz trkaće ekipe bez da se pokuša baš sve da mu se omogući da uspije, značilo bi osjetno debalansirati cijelu operaciju, i zbog toga mu u Williamsu daju više šansi nego što bi bilo uobičajeno za očekivati.
Ali, moje osobno mišljenje je da to više ne može trajati jako dugo.
Ribic
Postovi: 2
Pridružen/a: 29 svi 2007, 17:15
Navijam za: Nikoga
Lokacija: Zagreb

Post Postao/la Ribic »

Gospodine Jergoviæu, možete li nam ukratko komentirati što mislite da možemo kroz nadolazeæe utrke oèekivati od Honde?
Kao što svi znamo, ekipa je na Magny Coursu konaèno uspjela ognjem i maèem osvojiti svoj prvi ovogodišnji bod. Prema oèekivanju, brojni mediji su ovo protumaèili kao "poèetak povratka", "natrag na staze slave" i sliènim floskulama, ali me zanima i Vaše mišljenje; radi li se možda ipak o veæinom sluèajnom dobrom ishodu (sliènom Wurzovom nedavnom kaotiènom treæem mjestu)?
Naravno, u perspektivi pitanja je i èinjenica da je meðu vodstvom Hondine ekipe i dalje Nick Fry, na èiji ste se rad nedavno oštro obrecnuli. Hvala!
Mladen Jergović
Svjetski prvak
Svjetski prvak
Postovi: 1794
Pridružen/a: 11 tra 2007, 13:47

Post Postao/la Mladen Jergović »

Ribic je napisao/la:Gospodine Jergoviću, možete li nam ukratko komentirati što mislite da možemo kroz nadolazeće utrke očekivati od Honde?
Kao što svi znamo, ekipa je na Magny Coursu konačno uspjela ognjem i mačem osvojiti svoj prvi ovogodišnji bod. Prema očekivanju, brojni mediji su ovo protumačili kao "početak povratka", "natrag na staze slave" i sličnim floskulama, ali me zanima i Vaše mišljenje; radi li se možda ipak o većinom slučajnom dobrom ishodu (sličnom Wurzovom nedavnom kaotičnom trećem mjestu)?
Naravno, u perspektivi pitanja je i činjenica da je među vodstvom Hondine ekipe i dalje Nick Fry, na čiji ste se rad nedavno oštro obrecnuli. Hvala!
Odgovor na vaše prvo pitanje: ništa osobito.
Ja uopće ne mislim da je osmo mjesto ˝dobar ishod˝. Dobar ishod su prvih 4 ili 5 mjesta na cilju, sve ostalo je prosjek, ili ispod.
Honda pokušava promijeniti na autu, i to je očito jer sada su sposobno za osmo a ne samo za 12. mjesto, ali po meni je to još uvijek jako premalo, uzevši u obzir novac i tehnologiju na raspolaganju.
Da, ja i dalje mislim da je jedan od razloga slabih rezultata Honde Nick Fry.
mp4
Postovi: 5
Pridružen/a: 23 ožu 2006, 19:53

Post Postao/la mp4 »

Jedno pitanje vezano za proteklu utrku u Francuskoj. Na kraju utrke se iz razgovora inženjera sa Kimijem u bolidu čulo kako inženjer govori Kimiju "remember, pick up rubber". Je li to stvarno zbog povečanja mase bolida kao što je to objasnio komentator Novak ili zbog nečeg drugog?
zozo
Postovi: 13
Pridružen/a: 08 ožu 2007, 13:32

Post Postao/la zozo »

Neznam da mi možete pomoći oko ovog odgovora gosp.Mladene.
Krajem 80 ili početkom 90god. bila je jedna serija od nekoliko epizoda na televiziji, međutim ne sjećam se kako se zvala samo znam da je bilo riječ o nekom vozaču u formuli (pojavljivao se u nekim momentima i A.Prost).
Ako kojim slučajem znate o čemu govorim dali možete sugerirati osobama na tv pogotovo I.Blažičku da se ponovo prikaže na HTV-u.
Hvala na odgovoru!!
metalhead
Postovi: 5
Pridružen/a: 15 srp 2006, 10:32

Post Postao/la metalhead »

mp4 je napisao/la:Jedno pitanje vezano za proteklu utrku u Francuskoj. Na kraju utrke se iz razgovora inženjera sa Kimijem u bolidu čulo kako inženjer govori Kimiju "remember, pick up rubber". Je li to stvarno zbog povečanja mase bolida kao što je to objasnio komentator Novak ili zbog nečeg drugog?
Nisam gospodin Mladen, i sigurno ce ti on dati potpuniji odgovor, a ja ti mogu samo potvrditi ovo jer je bas i u nekom od nasih prenosa prethodnih godina, kada je kao strucni komentator gostovao Milos Pavlovic, on sam objasnio poentu toga (naravno nasi voditelji nisu imali pojma o tome i odusevili su se :roll: ).
A to je da su bolidi precesto na samoj granici minimalne tezine i prakticno i sam utrosak guma koji nastane odrazava se na sveukupnu tezinu, stoga je potrebno barem malo povratiti te tezine tako sto ce se namerno ici po takozvanim klikerima kako bi se oni zalepili na zagrejanu gumu, a bolid se naravno meri sa svim tim sto se pokupi. Setimo se samo kako je Honda zbog jako male vrednosti "pala" na proveri tezine stoga jedan ovako lagan nacin povratka tezine za svaki slucaj treba praktikovati.

Postavio bih jos jedno pitanje gospodinu Mladenu,
Blizi nam se trka u Silverstonu a evo jednog bizarnog dogadjaja koji se odigrao jedne godine upravo u Silverstone-u.
Ne znam ni kako ni zasto ali znam ko su dva vozaca na slici!
Takodje sam morao malo i da cenzurisem sliku
slika slika slika

Da li vi znate ko su ove "lepotice" i kojim povodom se ovo odigralo?
Zaključano